Електронний підпис.

Що таке е-підпис?
Це підпис, отриманий за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних. Реалізується він не за допомогою графічних зображень, а математичних перетворень над змістом документу. Така "математика" гарантує неможливість підробки електронного цифрового підпису сторонніми особами.За допомогою електронного цифрового підпису, фіксується і час підписання документу.

Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач мережі має свій таємний ключ, який використовується для формування підпису, а також відповідний цьому таємному ключу відкритий ключ, відомий решті користувачів мережі й призначений для перевірки підпису. Цифровий підпис обчислюється на основі таємного ключа відправника інформації й власне інформаційних бітів документу (файлу). Спосіб обчислення цифрового підпису такий, що знання відкритого ключа не може призвести до підробки підпису.

Що таке "сертифікат ключа"? Сертифікат – це електронний документ, який пов'язує дані для перевірки електронних підписів з певною особою, підтверджує ідентичність цієї особи й завіряється електронним цифровим підписом надавача послуг – центром сертифікації ключів.
Такий "автограф" можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК) при фіскальній службі або в будь-якій іншій організації, уповноваженій видавати ключі електронного цифрового підпису фізичним і юридичним особам, але вже за гроші.

Для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичною особою, для цього їй до будь-якого представництва Акредитованого центру сертифікації ключів при фіскальній службі необхідно подати:
1) заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
2) копію паспорта підписувача (1-2 сторінок, 3-6 – за наявності відміток, а також сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання);
3) копію картки платника податків, засвідчену підписом власника.

Генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів, тому клієнту треба придбати флешку.
Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить до двох років з моменту їх формування, після чого їх треба оновлювати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Перелік роботів від BOSTON DYNAMICS ROBOTS

Як взнати власника сайту.

3D прінтери (взято з сайту http://www.epochtimes.com.ua/)