Що таке "розкручена сторінка"? Що таке Google PR?
PR - з англійської дослівно перекладається: page - сторінка, rank - розряд, ранг.
Google Pagerank (PR) - показник авторитетності сторінки, що використовується пошуковою системою Google.
PageRank - це числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на цю сторінку, тим вона стає «важливішою». Причому посилання на вашу сторінку, з сторінки із більшою "вагою важливості", збільшує показник, ніж з нікому не відомої сторінки. Деякі посилання з сторінок із негативним PR, можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні Вашого сайту. Але Ваші посилання на ці сайти ніяк не вплинуть на Ваш PR.
Для чого використовується цей показник?
- Він є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку.
- Google AdSense — сервіс контекстної реклами від Google, якщо Ваша сторінка має відповідний коефіцієнт, може укласти з Вами угоду і автоматично розміщувати у відведеному місці на веб-сторінках текстові та графічні оголошення.За це власнику будуть нараховуватись кошти.
Pagerank - відноситься до однієї окремої сторінки. На одному сайті можуть знаходитися сторінки з різним Pagerank.
Шкала PageRank може змінюватися від 0 до 10:
4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості».
6 - дуже добре «розкручений» сайт.
7 - величина, практично недосяжна для багатьох сайтів, але іноді зустрічається.
8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти.
Кожна пошукова система, має свої алгоритми підрахунку PR. Вони не є доступні для користувачів. Але якщо ж Ви хочете виміряти рівень авторитетності сайту, можна скористатись цими посиланнями:
https://be1.ru/stat/
www.cy-pr.com і www.pr-cy.ru і інші.
Google Pagerank (PR) - показник авторитетності сторінки, що використовується пошуковою системою Google.
PageRank - це числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на цю сторінку, тим вона стає «важливішою». Причому посилання на вашу сторінку, з сторінки із більшою "вагою важливості", збільшує показник, ніж з нікому не відомої сторінки. Деякі посилання з сторінок із негативним PR, можуть не тільки не враховуватися, але і негативно позначитися на ранжуванні Вашого сайту. Але Ваші посилання на ці сайти ніяк не вплинуть на Ваш PR.
Для чого використовується цей показник?
- Він є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку.
- Google AdSense — сервіс контекстної реклами від Google, якщо Ваша сторінка має відповідний коефіцієнт, може укласти з Вами угоду і автоматично розміщувати у відведеному місці на веб-сторінках текстові та графічні оголошення.За це власнику будуть нараховуватись кошти.
Pagerank - відноситься до однієї окремої сторінки. На одному сайті можуть знаходитися сторінки з різним Pagerank.
Шкала PageRank може змінюватися від 0 до 10:
4 до 5 - найбільш типовий для більшості сайтів середньої «розкрученості».
6 - дуже добре «розкручений» сайт.
7 - величина, практично недосяжна для багатьох сайтів, але іноді зустрічається.
8, 9, 10 мають виключно популярні і значущі проекти.
Кожна пошукова система, має свої алгоритми підрахунку PR. Вони не є доступні для користувачів. Але якщо ж Ви хочете виміряти рівень авторитетності сайту, можна скористатись цими посиланнями:
https://be1.ru/stat/
www.cy-pr.com і www.pr-cy.ru і інші.
Коментарі
Дописати коментар